vrijdag 29 maart 2024

Algemene Ledenvergadering 2019

26-01-2019: Regen zorgde deze ochtend voor spiegelgladde wegen. Toch kwamen 56 leden naar het Holland Huis om de dertiende algemene ledenvergadering onder leiding van voorzitter Henk Tijink bij te wonen.
In zijn toespraak bedankte Henk zich bij alle vrijwilligers en keek terug op de werkzaamheden in het clubgebouw in het afgelopen jaar zoals de installatie van de nieuwe verwarming, schilderwerk en werkzaamheden aan de elektrische installatie. Dankzij de steun van onze buitengewone leden krijgen we hier veel voor elkaar. De vergadering gaf toestemming voor de uitbreiding van de overkapping van het terras. Verder herinnerde Henk aan de fantastische feesten die we in het afgelopen jaar konden vieren.

In het jaarprogramma werd de voorkeur aan een kerstbrunch bij Adebar gegeven ipv. het kerstdiner.

Door onze belasting-werkgroep die alleen voor onze leden openstaat, mochten we een aantal nieuwe leden inschrijven en telden op 31 december 2018 in totaal 238 leden. 72 leden lieten zich bij het invullen van Duitse en Nederlandse belastingpapieren helpen.

Tijdens de verkiezingen werden met grote meerderheid Henk Tijink als voorzitter en Adri Donders als voorzitter bar- en activiteitencommissie herkozen. Met de traditionele snert werd de vergadering beëindigd.
Voor alle verslagen zie het hoofdstuk "statuten/algemene-leden-vergadering". Voor foto's zie het fotoboek. Zie hier het bericht uit de Zevener Zeitung.

ons "Griffioentje"

2024-I
    foto's 2023

Volgende Activiteiten

1  april

Paasbrunch

JAARPROGRAMMA

Personalia

Hier zijn berichten over leden van de NTVS e.V. vermeld!
Dit bericht blijft tot 6 weken na de in het bericht genoemde datum staan