Gastenboek
Plaats een bericht








































135
Berichten in gastenboek
John Schouw
zondag 10 januari 2010 | Kabul




Kerstdiner/dansant ziet er weer geweldig uit. Jammer dat ik er niet bij kon zijn
johan van den Ameele
vrijdag 01 januari 2010 | Oosterhout (voorheen 41 hrstcie)




een ieder die deze Nederlandse traditie ver. een warm hart toe draagt wens ik een voorspoedig en vooral een gezond 2010 toe.
Pierre Quanjel
maandag 14 december 2009 | Stein Limburg




Hallo,
Ik ben secretaris v/h Reunie Orkest Limburgse Jagers. Ik heb ooit per e-mail contact gehad met Bob Vonk. Ik ben echter zijn e-mail adres kwijt. Wie kan/wil me daaraan helpen.
Bij voorbaat dank,
Pierre Quanjel
Ik ben secretaris v/h Reunie Orkest Limburgse Jagers. Ik heb ooit per e-mail contact gehad met Bob Vonk. Ik ben echter zijn e-mail adres kwijt. Wie kan/wil me daaraan helpen.
Bij voorbaat dank,
Pierre Quanjel
Sam en Fee Dortland
zondag 22 november 2009 | Assen




Was van 1963/1967 in Seedorf KMar) en van 1972/1977 in Seedort Bij Het Bataljon als beheerder .Ben meerdere malen terug geweest in Zeven , heb ook het verblijf bezocht op een zaterdag morgen . Af en toe kijk ik weer eens op deze site. Heb goede herinneringen aan die tijd daar . Vooral de eerste periode vanaf 1963. Een hecht geheel de gemeenschap ton .
Jan Blaak
zaterdag 22 augustus 2009 | 21368 Dahlenburg (LG)




En ik ben Hans zijn oude Dienstmakker Jan.
Hans vertelde me van deze vereniging (NTVS e.V.)... nog lang na onze dienstijd zijn we voor een bak koffie samen naar de kazerne gegaan dit was dus 2006 voorbij, deze nieuwe vereniging verheugt me, mijn stukje Nederland is weer terug.
Ik hoop zo spoedig mogelijk weer eens een bak koffie te kunnen halen, waarbij ik mijn lidmaatschap zal ondertekenen.
Vriendelijke groeten, Jan Blaak
PS: Groeten aan Aart Hoefakker die ken ik nog van vroeger.
Hans vertelde me van deze vereniging (NTVS e.V.)... nog lang na onze dienstijd zijn we voor een bak koffie samen naar de kazerne gegaan dit was dus 2006 voorbij, deze nieuwe vereniging verheugt me, mijn stukje Nederland is weer terug.
Ik hoop zo spoedig mogelijk weer eens een bak koffie te kunnen halen, waarbij ik mijn lidmaatschap zal ondertekenen.
Vriendelijke groeten, Jan Blaak
PS: Groeten aan Aart Hoefakker die ken ik nog van vroeger.
johan van den Ameele
zaterdag 15 augustus 2009 | Oosterhout nb (ooit eens 41 hrstcie).




mooi hoor z\'n club en dan ook nog z\'n mooie website erbij, dan word de herinneringen levend gehouden.
Hans Lansing
maandag 22 juni 2009 | 21640 Horneburg




Gisteren op het Stadfest in Zeven heb ik gehoort (en meteen lid geworden) over NTVS.
Ik vind het prachtig en heb ook mijn oude Dienstmakker Jan er over verteld.
Ook hij wilde lid worden.
Ik ben heel nieuwschierig op het eerste treffen in Seedorf.
Een stukje Nederland heel dicht bij.
Ik bedank me nu al bij diegene die dit op touw heeft gezet.
Kijk niet naar men taalfouten, ik woon al 26 jaar in Duitsland. Soory
Groetjes,
hans Lansing
Ik vind het prachtig en heb ook mijn oude Dienstmakker Jan er over verteld.
Ook hij wilde lid worden.
Ik ben heel nieuwschierig op het eerste treffen in Seedorf.
Een stukje Nederland heel dicht bij.
Ik bedank me nu al bij diegene die dit op touw heeft gezet.
Kijk niet naar men taalfouten, ik woon al 26 jaar in Duitsland. Soory
Groetjes,
hans Lansing
Aart Hoefakker
dinsdag 30 december 2008




Het is bijna alweer een week geleden dat we aanzaten met zo,n 100 gasten aan het overheerlijke diner,
het was SUPER. Bestuur - Koks - Bediening - chefhofmeester en alle die bijgedragen hebben tot deze succes volle avond Danke.
Beb en Aart Hoefakker
het was SUPER. Bestuur - Koks - Bediening - chefhofmeester en alle die bijgedragen hebben tot deze succes volle avond Danke.
Beb en Aart Hoefakker
Folkertt-Jan en Rian
maandag 29 december 2008 | Bodegraven




Ziet er allemaal leuk en gezellig uit. We zijn ook al eens samen met pa (Folkert Koolstra) wezen kijken in het clubhuis. Een goed 2009 toegewenst.
Groetjes uit Bodegraven Nederland.
Groetjes uit Bodegraven Nederland.
kees koster
dinsdag 28 oktober 2008 | MMC ruinen




hallo,ik ben blij dat er toch nog een klein beetje nederlands tintje op seedorf te zien is.
ik zelf heb er gezeten van 1990 - 1991(dienstplicht)en van 1996 tot eind 2006.
ik vind uw vereniging een geweldig idee.
keep it up.........
ik zelf heb er gezeten van 1990 - 1991(dienstplicht)en van 1996 tot eind 2006.
ik vind uw vereniging een geweldig idee.
keep it up.........
135
Berichten in gastenboek